czwartek, 3 maja 2012

Rozdział 8



*Jeśli to czytasz to proszę zostaw komentarz*
Lekcje jak zawsze nudne. Nie rozumiem tego. Jeszcze tylko 4 dni szkoły, a oni nam wykłady robią. No cóż mniejsza. Wybiegłam ze szkoły, żeby Olka mi nie uciekła. Czekał przed szkołą gdy tu nagle ze szkoły wyszły Amy i Ola.

- Amy ?! A co ty tu robisz? A my Olka mamy ze sobą do pogadania!- gdy powiedziałam ostatnie zdanie, Olce od razu zszedł uśmiech.
- Przyszłam do dyrka dać mu usprawiedliwienie, że rano bolał mnie brzuch i nie miałam siły przyjść.- wytłumaczyła mi Amy z zadowoleniem. Czyli sądząc po minie widzę, że dyrektorka nie kapnęła się, że to Amy podrabiała podpis rodzica. Ruszyłyście z miejsca. Panowała niezręczna cisza.
- Olka mogłabyś mi wytłumaczyć, co to było dzisiaj rano w szkole? - powiedziałam w końcu, przerywając ciszę.
- Aaa o co chodzi? Bo widzę, że coś mnie ominęło.- powiedziała zdezorientowana Amy.
- Ja ci powiem o co chodzi! Niall i Olka całowali się dzisiaj w szkole.- powiedziałam z przejęciem, ale Amy to w ogóle nie ruszyło.- Wiedziałaś?!
- Yyy ... tak.
- Czy ja jestem jedyna osobą, która o tym nie wiedziała?- zapytałam z oburzeniem.
- Bels, to nie tak. Posłuchaj, ja nie chciałam ci mówić, ponieważ widziałam jak zareagujesz. Wiesz ... już trochę czasu cię znam i wiem, że zaczęła byś mi prawić kazania na temat " A to nie za wcześnie? Znacie się tak krótko".- powiedziała Olka trochę zdenerwowana.
- Może i bym zaczęła, ale dobrze wiesz, że to dlatego, że cię kocham  i chcę żebyś była szczęśliwa. - powiedziałam i się do niej przytuliłam.
- Tak, wiem. Przepraszam.- uśmiechnęłyśmy się do siebie nawzajem. Dalszą drogę szłyśmy już w dobrych humorkach. Już na naszej ulicy zobaczyłyśmy idącego w naszym kierunku Matt'iego. Chciałam zawrócić, bo nie chce typka na oczy widzieć, ale dziewczyny mnie przekonały żebym udawał, że go nie widzę. Przechodziłyśmy obok niego, już myślałam, że mi nic nie powie, ale się myliłam.
- Suka!- krzyknął. Ja nic sobie z tego nie zrobiłam, ale za to Amy.. . Ujmę to tak, Amy nienawidzi przezywania, więc wtedy wkracza do akcji.
- Jak ty do niej powiedziałeś?- krzyknęła do niego i zaczęła się z nim szarpać. - Powtórz to jeszcze raz, a skończy się to marnie dla ciebie!- popchnęła go tak, że upadł.  Razem z Olką patrzyłam się na całą sytuację z otwartymi buziami. Nie znałyśmy naszej przyjaciółki od tej strony. Ale było widać, że powstrzymywała się żeby mu nie przyłożyć. Szłyśmy znowu w ciszy, którą tym razem przerwała Amy.
-Dzisiaj nie obejrzę z wami filmu.- powiedziała wpatrzona w jeden punkt.
- Bo?! - zapytała oburzona Ola.
- Bo...
- No wysłów się wreszcie!
- Idę na randkę.- powiedziała cała w skowronkach, a mi kopara opadła.
- Ty ?! Ty i randka ?! Ktoś się chciał z tym kolorem włosów ?!- zapytała Olka xD.
- Tak idę na rankę i nie rozumiem w co w tym dziwnego...- powiedziała udając oburzoną minę.- Zaraz ... a co ci się nie podoba w moim kolorze włosów ?! - Olka od razu zrobiła minę zakłopotania, a ja zaczęłam się z nich śmiać. Zaczęła się tłumaczyć, ale nie wychodziło jej to za dobrze. Doszłyśmy po chwili do domu. Wrzuciłam torbę na moje łóżko i zeszłam na dół zjeść obiad. Zrobiłam nam tortille. Na wszelki wypadek przygotowałam więcej, bo pewnie Ola się na to rzuci. Podczas posiłku postanowiłam się zapytać Amy z kim idzie na tą rankę.
- Ej Amy z kim się umówiłaś?
- Z Liam'em.- odpowiedziała obojętnie. Wytrzeszczyłam oczy, ale nic nie powiedziałam. Obiad przerwał nam nagle dzwonek do drzwi.

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

No i mamy kolejny rozdział . 9 dodam najprawdopodobniej jutro. Proszę komentujcie tego bloga. To dla mnie ważne. Dla ciebie to tylko 5 minut, a dla mnie to motywacja do pisania dalszej części opowiadania. Życzę miłego dnia . Bella. Xx

4 komentarze:

  1. Haha fajnee;* Ale znając mnie znaczy ,, Olkę,, to raczej ja bym go dobiła lub zaczęła wyzywać. ;)


    Witkaa^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to ja zawszę bije się z chłopakami o to że kogoś wyzywają.;p AAaaa w kocu jestem z Liam'em -nw jak się to pisze- ahh fajnie.!!!rozdział zajebisty ale krótki.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne;p ta Amy jest spoko Ola też;pp a Bella to wgl zajebista<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ; PPP . świeetny .. noo ale krótki . ; PP .

    OdpowiedzUsuń