wtorek, 1 maja 2012

Rozdział 7



*Jeśli to czytasz to proszę zostaw komentarz <3 *

 Próba minęła w miłym towarzystwie. Mike wymyślił naprawdę zajebisty układ. Chodzi w nim o to, że wszystkie dziewczyny tańczą w tle, ale w pewnym momencie ja uwodzę go. Spodobał mi się pomysł. Właściwie to już umiałyśmy cały układ po pierwszej próbie. Nie jest prosty, ale trudny też nie. Przebrałam się w czyste ciuchy i ruszyłam w kierunku mojego domu. Po drodze wstąpiłam do MSC i zamówiłam sobie Shake'a o smaku truskawkowym. Uwielbiam ten smak. Mogłabym pić go na okrągło. Dzisiaj jest 18 czerwca. A wiecie co jest 23? Tak, koniec roku szkolnego. Wreszcie ... mam serdecznie dość. Na każdym kroku denerwujący nauczyciele, plastiki szkolne, cheerleaderki, które myślą, że są sweet. Ogólnie moja szkoła jest poduczona. Oczywiście są wyjątki: Amy, Olka, mój przyjaciel Dominik, całe 1D i parę dość normalnych osób. Weszłam do domu gdzie na kanapie siedziały Ola i Amy.
-Heej Bella!- krzyknęły obie gdy tylko stanęłam w progu.
-Siema. Co tam robicie? - zapytałam zaciekawiona.
- Robimy sobie maraton filmowy. Chcesz się dołączyć?- zapytała Olka jedząc pudełko lodów waniliowych.
- Wy wiecie, że jutro idziemy do szkoły i trzeba odrobić lekcje?- zapytałam rozbawiona, bo Olka je jakby jedzenia nigdy nie widziała.
- Eee walić lekcje. Przecież jest ostatni tydzień szkoły, więc mam na nie wyjebane!- ta, Amy ma na wszystko wyjebane. Zresztą ja ją tego nauczyłam. Moje stare motto " Mniej wyjebane na wszystko i na wszystkich". Potem Amy też zaczęła go używać, a ja wtedy skończyłam.
- Ja idę odrabiać lekcje i potem do was dołączę.- powiedziałam i pobiegłam do mojego pokoju.  Grr. Głupia, niezrozumiała matematyka. Jaki to jest nienormalny przedmiot. Mi to wystarczy, że umiem liczyć do 10, większe wiedzy nie potrzebuje. Ale cóż ... rodzice od dziecka mi wmawiali do głowy "Ucz się, ucz, bo nauka to do potęgi klucz". Skończyłam lekcje, przebrałam się w wygodniejsze ciuchy, włosy zawiązałam w luźnego koka i dołączyłam do dziewczyn. Najpierw oglądałyśmy "Walentynki", następnie "Egzorcyzmy Emily Rose". Oba filmy są bardzo dobre. Dziewczyny włączyły jakiś kolejny film, ale ja zasnęła już przed włożeniem go do odtwarzacza. 

***Następny dzień***

Godzina 6:00. Nienawidzę wstawać o tej porze, z reszta nikt chyba nie lubi. Poszłam powolnym krokiem do mojego pokoju (bo spałam na kanapie w salonie z dziewczynami). Zaspanym wzrokiem odszukałam w szafie jakiś ubrań na dzisiaj. Stwierdziłam, ze założę TO. Udałam się do łazienki i wykonałam te czynności co zawsze czyli prysznic, mycie głowy, malowanie , czesanie i ubranie się. Wyszłam uszykowana z łazienki i obudziłam dziewczyny. Wstała tylko Olka, bo Amy uznała, że nie pójdzie dzisiaj do szkoły, bo jej się nie chce. Nie zmuszałam ja do zmienienia zdania, bo nie będę jej matkować. Jest dużą dziewczynką niech robi co chce. Zrobiłam sobie na śniadanie płatki z mlekiem. Po chwili dołączyła się do mnie Olka. Razem skończyłyśmy śniadanie i ruszyłyśmy do szkoły.  Podczas drogi nie obyło się bez śmiania. Olka ma niesamowite poczucie humoru. Rośmieszy nawet największego desperata albo pesymistę.  W murach naszej szkoły minęłyśmy Niall'a, Harry'ego i Louis'a. Uśmiechnęli się do nas, co odwzajemniłyśmy. Na powitanie Harold mnie przytulił i pocałował w policzek, a co zrobił Niall? Pocałował Olkę w usta! Patrzyłam na nich z Harry'm z miną WTF? Czy ja o czymś nie wiem? No to Olka będzie mi się spowiadała jak będziemy wracać do domu.


________________________________________________________


Okeej. Mamy 7 rozdział . dziękuję za komentarze i liczę na więcej.  dzisiaj śpię u mojej koleżanki Kasi. Aaa za chwilę idę z Mańką na lody . Rozdział 8 dodam najprawdopodobniej jutro . Pozdrawiam . Bella . Xx  

5 komentarzy:

  1. hahahaha Mniej wyjebane na wszystko i na wszystkich.!!! no rozdział genialny.! czekam na 8 ;* a i ma być coś więcej o AMY.!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajnyy;** Ma być dużo Olki.;)



    Witkaaa^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha fajny;** Ma być więcej Olki!.


    Witkaa^^

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział ... noo hmm .. świetny . wciągnęło mnie too . ; *

    no to wiesz już kim jestem . ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha tak ,, Olka,, lubi się spowiadać;dd
    Rozdział genialny;**


    Witkaa^^

    OdpowiedzUsuń